رمزبهتربوسیدن
نوشته شده توسط : M.Hasan-Elham

تاکنون فکر کردید که آیا میشد کمی بهتر می بوسیدید ؟ شاید هم به خوتان شک دارید که میتوانید خوب ببوسید یا نه ؟ یا اینکه تاکنون موفق به بوسیدن کسی که مایل بوده اید نشده اید ؟ ! مطمئن هستم که نمیخواهید بیرون بروید و از کسی درباره نوع بوسیدن خود بپرسید !

شما در مجلات مختلف و حتی با تماشای فیلم ها میتوانید نکته های خوب بوسیدن را پیدا کنید اما با این وجود , اگر کسی کنار شما باشد و یا نباشد احتمالا نوعی احساس شرم شما را در بر خواهد گرفت . به نظر من هر کسی بالاخره از جایی باید به این هنر مجهز شود و معتقدم که انسان ها از بدو تولد فن بوسیدن را نمیدانند ! پس نباید این موضوع دغدغه بزرگی برای شما باشد هر چند اندکی نگرانی طبیعی ست .

آنچه  با زبان ساده در این پست مطرح میشود مربوط به بوسه یک زوج است .طبعا بوسین حسی زیباست که ابعاد مختلفی در روابط دارد . روابط مادر و فرزند ,خویشاوندان , دوستان و … مردان و زنان نه تنها  با انگیزه های متفاوتی همدیگر را میبوسند بلکه علاقه آنها برای انتخاب نوع بوسیدن نیز متقاوت است .بیشتر زنان اولین بوسه را معیاری برای میزان علاقه و نوع عاطفه و نیز ارتباط شریک خود میدانند  با نکاتی که در ادامه با آن آشنا خواهید شد شما بسرعت و بآسانی مهارت هایی بدست میآورید که فکر میکنم خیالتان را کمی راحت میکند . این یکی از همان زمینه هایی است که بصورت خودمانی با موضوع آشنا میشوید ! بستر بوسیدن بر روی احساسات شکل گرفته است پس دقت کنید روش هایی که شما در هر جا مطالعه میکنید زمینه ی پیشنهادی دارد . ممکن است در زمان خاص تصمیم شما در نوع بوسیدن بی نظیرترین نوع باشد .

 5 روش برای یادگیری آسان نکته های بوسیدن :

سعی کنید به گفتار مخاطب خود توجه کنید . اگر شما نمیدانید که آیا زمان اولین بوسیدن شما فرا رسیده است یا اینکه هنوز زود است , تنها کاری که باید انجام دهید اینست که به نوع صحبت مخاطب خود توجه کنید . اگر این اولین بوسه است , مطمئنا شرایطی بی قرار و عصبی دارد .یکی از نکاتی که کمک بسیاری به شما میکند اینست که آیا او به پایین و دهان شما نگاه میکند یا نه .اگر شما میبینید که وی درباره لبان شما کنجکاوی درونی دارد , میتوان حدس زد که در فکر اینست که چه میشد که شما را ببوسد و این نشانه خوبی برای اطمینان شما از زمان بوسیدن است . توجه داشته باشید هر جایی و هر زمانی که شما دوست دارید معیاری برای زمانصحیح بوسیدن نیست . خودخواهی را کنار بگذارید !

قبل از اینکه به لحظه بحرانی بوسیدن نزدیک شوید کمی مکث کنید . اگر لحظه اولین بوسه در فیلم ها را نیز بررسی کنید این نکته را کشف میکنید .قبل ازاینکه قهرمان داستان و شاهزاده خانم لبان یکدیگر را لمس کنند , در لحظه ای که درست رودر روی یکدیگر قرار دارند و لبان آنها چند سانتیمتر فاصله ندارد , اوج احساسات برای یک بوسه زیبا شکل گرفته و بیشتر و بیشتر میشود . آن هم تنها با یک مکث کوتاه .  این اولین بوسه شما را تیز و نیرومند خواهد  نمود .اهمیت این مکث از این جهت نیز است که به نوعی اشتیاق هر دو طرف و نه یک طرف را به بوسیدن اثبات میکند .
زیبایی بوسیدن به آرامش و لطافت آن است و توجه به این موضوع رمز تمایل به توسعه زمانی آن است . در زمان بوسیدن با سرزنده بودن سعی در افزایش انس خود داشته باشید  و به سوی صمیمیت بیشتر پیش روید .نوعی بوسه از فرانسویان در جهان بسط یافته که در آن بازی های زبان نیز جزئی از بوسه به شمار میرود .این ویژگی نیز مورد استقبال اغلب افراد واقع شده پس بد نیست شما نیز کمی بیشتر به آن دقت کنید . دقت کنید که شروع بوسه زمان مناسبی برای این عمل نیست . اجازه دهید کمی از زمان بوسیدن شما بگذرد .
توجه داشته باشید بوسیدن تنها مختص لب و دهان نیست !نباید همیشه بوسیدن شریک خود را محدود به لبان وی کنید . اگر شما در ابتدا از بوسیدن لب ها شرم دارید . خجالت میکشید چرا اولین بوسه خود را نثار گونه های او نمیکنید ؟ با این نوع شروع و در ادامه آماده ی بوسیدن لب شوید .اما اگر در همان ابتدا هم با شریک زندگی خود کاملا راحت هستید , بوسه زدن به گونه , چشم , پیشانی , فرق سر در حالی که او را در آغوش کشیده اید با کمی چاشنی محبت , یک لحظه فوق العاده صمیمی و خلوت زیبایی را شکل خواهد داد . توجه داشته باشید که بوسیدن نقاطی مانند گردن و زیر گوش گرمای خاصی را ایجاد میکند که در شرایط خاصی کارآمد ترین نوع انگیزش احساسات و همگرایی بین زن و شوهر میباشد .
آخرین توصیه این نوشته رعایت باید هایی است که در عین سادگی بسیار بسیار مهم هستند . سعی کنید همواره رایحه خوشبویی از شما به مشام برسد . امور رایج بهداشتی چون مسواک زدن , استفاده از نخ دندان ,استفاده از دهان شویه ها  و… نقش مهمی در استمرار این ارتباط زیبا و یا از بین بردن آن دارند . احساس گرایش به بوسیدن  میلی است که با  رعایت نکردن همین امور به ظاهر ساده , بلافاصله به سردی میگراید .


در این زمینه مطالب بسیاری در کتب و مجلات خارجی درج شده و میشوند که با اندک جستجویی در اختیارتان خواهد بود . اما توصیه من اینست که از هر روشی به این مهارت دوست داشتنی دست یافتید آنچه را که آموخته اید را تمرین کنید , تمرین کنید و تمرین کنید … این اولین درسی است که شما را فردی خوشایند در خانه و محل کار میکند . بوسیدن همیشه به معنای احساس عمیق فی ما بین است . پس مطمئن باشید خرج نکردن آن فقط ضرر به همراه دارد . هر زمان که احساس میکنید احساس شما فوران میکند , دلتنگید یا میخواهید مکرر علاقه خود را ثابت کنید در عین رعایت اصول زندگی بوسیدن را از یاد نبرید .مطالعات علمی تاثیر وسیدن بر سلامت افراد را بارها مورد تاکید قرار داده اند . آیا این همان آروزی شما نیست ؟
تو بوسه ده که منت جان نثار خواهم کرد// کسی معامله بهتر از این دوتا نکند
عارف قزوینی
«جان به‌لب آمد و بوسید لب جانان را// طلب بوسه جانان به‌لب آرد جان را»
فروغی بسطامی




:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 198
|
تعداد امتیازدهندگان : 65
|
مجموع امتیاز : 65
تاریخ انتشار : 15 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: